första julklapp köpt,

Hallåå sötnosar!♥
Idag har jag varit i Skärholmen som jag tidigare skrev om. Handlade hela tre julklappar, de första för i år(: Det blev ett varsitt paket till mina huliganer, och en till min rara mormor, hehehe(= Handlade även ett par jeans och en stickad kofta till mig själv(= Vinterjacka hittade jag ingen, och linnen hade jag inte tid att leta efter;) Vad har ni gjort idag?(:
Vårat projekt börjar klara upp sig lite, har börjat på punkt ett om fossila bränslen, fast är inte helt klar. Tar det i skolan imorgon(= Klockan 19.00 blir det Gossip Girl, annars har jag inte planerat särskilt mycket. Näe, nu ska jag gå och äta fruktsallad och leka kurragömma med MiniHuligan,<3 Hare bra!

Kass kvalité, I know.

xxx
e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0