förlååt,

Heej igen(:
Och förlåt, men jag har faktiskt inte haft tid för bloggning:/ Vi får väl börja med måndagen då. Hade hemkunskap hela dagen, det var jäätteroligt. Jag och mästerkocken Patricia var i en grupp, plus en annan (a) Vi lagade Skink och Ost paj, väldigt god måste jag medge. Träningen blev oturligt nog inställd. Fick en förfrågning om jag ville hänga med ett gäng och sprina. Det ville jag egentligen, fast jag var tvungen att prioritera skolan före;) Så då fick jag offra någon timme för att få all matte gjord ( som jag missat) och så var jag tvungen ätt läsa ett dussin sidor i Sandor Slash Ida. Men det var bara roligt(:
 
Idag hade vi också hemkunskap hela dagen. Fast idag lagade vi kyckling med potatisklyftor o sås. Vår kyckling blev, erhm, god! Hehe, nej jag måste faktiskt erkänna att den var en aaaning torr! Fast dränkte man den i såsen så löste det sig:) Och till efterrätt lagade vi en kladdkaka, och jag menar det!! Kladdig var bara förnamnet, typ. Ikväll är det ju Ugly Betty & Desperate housewives, missa inte! Nu ska jag nog göra lite svenska, och sedan kanske gå ut och ta en promenad. Det behövs kan jag säge er. Hare bra! (=

puusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0