farsans dag(:

God förmiddag på er(=
Dagen till ära är det ju fars dag, så jag fick kliva upp 08.30 för att fixa frukost åt dagens huvudperson. Han fick även någon massage grej som kunde bli 50 grader varm o 10 grader kall(= Nu har jag hunnit klä på mig och fixat mig, jag har tillochmed dammsugit mitt rum(: Väntar på att Emma ska ringa, men det kan nog ta några år till, hahah;) Senare ska kanske jag och mamma ta och åka till Skhlm, fast det är inte säkert än. Vet inte om jag har några pengar kvar-.- Annars ska jag nog ta och påbörja mitt arbete om fossila bränslen? Det är ju sååååå tråkigt så att jag nästan dör. Jag menar, kan man inte ha ett liiite roligare projekt än fossila bränslen. Vill någon göra det åt mig? (a) Förresten vet jag inte ens vad fossila bränslen är!? Vad ska ni göra idag? Hade bra(=

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

jag vet inte heller vad det är.. "/ haha. <3

2008-11-09 @ 13:35:08
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0