då var det kväll.

Hej alla underbara läsare!
Sitter här o har tråkigt, hitter inget bra att se på tv. Brottskod försvunnen börjar inte förens 22.00 så jag får hålla ut (a). Annars så kan jag värma upp med CSI Miami klockan 21.30(: Okej bli inte besvikna nu men jag har ingenting annat att skriva(= Tagen från Patricia, hopas det var okej, hehe(:


SVARA PÅ FRÅGORNA:

PERSONLIGT

(x) Jag är blondin
( ) Jag är brunett
(x) Jag är busig
(x) Jag älskar filmer
( )Jag är datanörd
(x) Jag har en mp3/ipod
(x) sjunger i duschen
(x) går ofta
( ) är latast i stan
(/) jag är onyttig
(x) jag läser mycket
(/) jag är blyg


FAMILJ

(x) Jag har två föräldrar
( ) En i min familj är alkoholist
( ) Jag har mer än 3 syskon
( ) Jag har pojkvän/flickvän
( ) Jag är minst i familjen
(x) Jag bor hemma
( ) Jag har husdjur


BARNDOM

( ) Jag har sytt ett sår
(x) Jag har haft vattenkoppor
( ) Jag har haft svin koppor
( ) Jag har ärriga knän


HÄLSOSAMT/OHÄLSOSAMT

( ) Jag röker
( ) Jag snusar
( ) Jag dricker vatten till maten
(/) Jag är en godisråtta
( ) Jag är överviktig
(x) Jag tar hellre buss än cykel
(x) Jag äter bra mat


PINSAMT

(x) Jag har ramlat framför någon
(x) Jag har skrattat när andra varit tysta
( ) Jag har lekt med dockor efter 13års ålder
(x) Jag har sagt fel inför klassen
( ) Jag har spytt på någon
( ) Jag har hälsat på fel personer

Okej det var allt, för denna gång, hahah(=♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0