classic måndag.

Halloooj(=
Första dagen på en ny vecka där jag helst av allt inte vill vara, Skolan, you name it. Fast jag jobbade ganska mycket matte, tills jag kom till de förbaskade C uppgifterna. Tyvärr var inte min extrastödpsyk mattepedagog här, så den som var kvar var inte smart nog för mig. Jag menar jag avr inte smart nog för henne, eller något.(; Det blev heller ingen träning idag, den regnade antagligen bort=/. Vad har ni gjort idag då? Ikväll blir det kanske premiär för City Akuten. Alltså premiär för mig, inte för allmänheten om ni förstår vad jag menar. Brukar ni se på det? (a) Hade bra, ciao!

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

en skola utan spanska vore underbart, jag htar spanskan !

2008-11-10 @ 18:04:46
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0