back from the mässa.

God eftermiddag allesammans(=
Kom precis hem från gymnasiemässan. Jag vet inte om jag kan säga att det var jätteroligt där, men det var defenitivt nyttigt om man säger så. Blev bl a intresserad av Samhällsprogramet på Vittra i Södermalm. Sara ville kanske också gå där(a). Annars verkar Colin Leclairgymnasiet också ganska bra(?). Jag vill plugga till högstadielärare förstår ni, och då rekomenderades man gå Samhälls linjen;) Käkade också världens onyttigaste och inte goda hamburgare. Äckligt dyr var den också, och pomfritten kalla :s. Sen erbjöds jag pizza till middag, men liksom visst mata ihjäl mig ni! Nerå, det får bli tacos istället(: Nu måste jag bädda sängen och sen ska jag träna lite;) Hare bra! Bjuder på en riktigt ''färgglad'' gymnasiemässe outfit. Hehe, nej jag vet att den inte är färgglad!



♥Nedvikt linne as kjol. H&M.
♥Grå randig t-shirt, hehe H&M.
♥Skärp från Lindex.
♥Armband från Dazzling.
♥Halsband från ?

Joo jag vet att jag är en liten H&M nörd, (=

pusssaar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0