äntligen så snö(a)r det(:

Hejsan svejsan(:
Idag har det snöat, bra va !?(: Så jag och Emma passade på att ta vara på snön så vi gick ut och lattja(: Skolan idag gick väl bra, men vi fick två nya uppgifter. En Konsument Ekonomi uppgiftfrån hemkunskapen, och en Estet uppgift:/ Jag kommer aldrig hinna klart med allt, aldrig, aldrig, aldrig!! Men jag får väl göra det bästa och hoppas på ett IG+, kanske i bästa fall G-. Hur var er dag? Det enda som jag vart glad över var att vintern börjat visa sig:) Ett gott tecken på att vi inte nått botten (än) gällande global uppvärmning. Hehe, nu måste jag fixa mig innan Greys anatomy börjar, för det vill man ju absolut inte missa(= 21.00 kanal 5,<3

puuussssokraaaam♥


Kommentarer
Postat av: juls

min dag har vart helt seg, srsly. -.-'

legat och kolla på 3 timmars getto filmer.

och emma? du kommer typ få minst vg, knappast

att DU får IG!? <3 saknar dig vännen

2008-11-19 @ 22:09:54
URL: http://jjules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0