äntligen klar!

Tjoo!
Blev precis klar med all läxa och städning. Har pluggat på spanska glosorna, gjort tillräckligt i engelska och skrivit klart loggboken i svenskan för denna vecka. Även ritat en (hemsk) framsida. Boken jag läser är Sandor/Slash/Ida och är väldigt bra(: Plus att jag hunnit med att städa mitt rum, dvs rensat bort all smutstvätt, bäddat sägen och rensat tidningar och skrivbordet;) Puh, ska sitta fint med en middag snart=) En ännu bättre nyhet är att vårt projekt, Chemical Brothers inte längre verkar vara lika omöjlig som igår;) Det var bara jag som fick en chock typ. Idag hade vi en föreläsning om atomer som jag var heelt främmande med, tills passet förstås. Lärde mig bl a att aaaalllt består av atomer(: Intresse klubben antecknar, jag vet. Hahah, hare bäst !

xxx
e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0