världens sämsta uppdaterare!

Heej, det var ett tag sen^^.
Asså jag vet att jag inte skrivit på är och dagar, men jag får väl skylla på att ''jag har inte haft tid'', haha. I helgen så fick jag lov att städa! Men det var väl lika bra det så slipper jag göra det i veckan(: Annars så har jag väl pluggat inför vårt spanska prov som vi hade idag(!). Provet gick ganska bra, men jag är nöjd tror jag(: Imorgon är det matte prov, på onsdag så har vi vår bildinlämning och engensla diagnos :s och på fredag projekt inläning! Fatta vad skänt det kommer att kännas när veckan är avklarad (a). 

Sen har jag ju heela helgen att se framemot, men en hel del julstök. Där bland innefattar det att jag har tänkt att baka julgodis, peperkakor och lussebullar(= Sedan även... städa ;/ Haha, asså tro inte att jag kommer äta upp alla bakselser själv, men det är faktiskt inför juul då vi får en massa gäster(: Hur ska ni fråga jul? Eller jag kanske har frågat det redan? Hahah, iaf. så är det inte långt kvar. På 'önskelistan' finns bl a mobil och pengar högst upp(= Nu får detta inlägg vara slut, ska försöka att i fortsättningen bjuda på lite tätare uppdateringar. Eller?

huuuggs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0