tack för julen 2008.

God Jul i efterskott!
Hoppas ni har haft en riktig skön jul, eller rättare sagt julafton. Det har iaf. jag haft(= Många fina julklappar fick jag, bl a en ny mobil:), smink, en cardigan jag önskat mig, skönhetsartiklar etc, presentkort och.... pengar(= Planerar och lägga beslag på minst tre tröjar på Gina Tricot snart. Vad fick ni då? Jusst, ett X-BOX 360 blv det också, även fast jag hade hoppats på ett Nintendo Wii, eller ett playstation o singstar. Hehe, jag får väl köra på det dära Lips(?) eller vad det nu heter.

Annars blev det Kalle som vanligt, o en hel del god mat. Kötbullar och skinka tillsammans med julmust var väl det som lockade mest, haha(= Nyligen åkte min mormor och morfar och resten hem till Finlandia. Tråkigt, men ändå skönt för då slipper jag ha en snarkande plutt i mitt rum, hehe. Nu har jag ju den 14 februari att se framemot, inte för att det är alla hjärtans dag, det är också min födelsedag(: Hoppas ni har en god fortsättning (säger man så?) och ett riktigt gott nytt år. Eller jag skriver väl innan det, menmen;)

kraaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0