tack för allt,

Hej Kära läsare!
Ååååh, snart är 2008 slut, äntligen säger jag bara! Längtar inte Ni efter ett nytt år då man avger nyårslöften, men aldrig håller dem. Hehe, själv har jag aldrig lyckats hålla mina nyårslöften, troligen beror det på att mina löften är alldeles för orealistiska. Jaja, jag har iaf. kommit med ett hyfsat realistiskt nyårslöfte, bli av med min ''bacillfobi''. Haha, jag vet att det låter huuuur barnsligt som helst, därför måste jag göra något åt den:)

Idag har jag varit och åkt skridskor en liten bit härifrån, lill-Emma hängde på. Det var nice trots att isen kunde ta sig. Klockan 15.30 var det dags för pricktest hos tha doctor. Skulle se om några av mina 15492 allergier hade försvunnit. Tror ni att någon hade försvunnit? Neeeej, tvärtom reagerade jag även på gräspollen, lite på kvalster och mögel. Hmm, tack för den. På köpet fick jag är ihjäl kliad arm, (jofan det kliade så mycket!!). Hur var er dag, har planerat något för morgondagen?
Själv blir det först gäster till oss, sedan tre rättersmiddag;

Till förrätt blir det antagligen bröd med avocadoröra och lax, dvs om jag lyckas göra den, hehe. Huvudrätt tror jag blirfläskfilé med a lá klyftpotatis med sås of course. Slutligen till efterrätt blir det antingen morotskaka eller någon rulltårta. Efter middagen bär det av ca 20 meter till Emma. Dit kommer även Sara och några andra gäster. Kvällen spenderas där tills 12 slaget, då blir det familjen igen(: Jag vet att jag är en liten morsgris, typ.

Ha en fortsatt trevlig kväll och,
Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0