skoldags:/

Tjoo!
Ja jag vet, mina uppdateringar är väl inget ätt jubla för. Men de kommer, sakta men säker:) Idag var det då skola igen;) Dagen var väl bra, vi fick reda på vårat NO prov's resultat. Lyckades faktiskt pricka in full pott, så det fick jag väl glädjas med dagen ut(: Men nu återstår bara det värsta i vårt projekt, den hemska rapporten;/ Hur var eran dag? En kort kommentar räcker för mig (a). Imorgon har jag inget planerat, får väl (tyvärr) ägna min lilla fritid som jag har åt roliga saker, typ kompisar o sånt. Ehhrm, nej sådan tur har jag inte!? Tiden ägnas förmodligen åt skolarbete! Ni förstår för att nå G behöver man offra nästan all tid åt detta hemska betyg. Nog om skolan, snart är det ju jul! Woho, efter det nyår, och efter det en hel del ledighet. Fett soft(: Har ni några planer för hur ni ska fira eran jul? Själv blir man hemma i hålan med familj och släkt. Okej, nog måste jag medge att lite nice äre faktiskt. Haha, c ya!

puusssar(:

Bara för min skull kan ni väl slänga in en snabb kommentar om ni läst detta inlägg? Tar ca tre sekunder(a)

Kommentarer
Postat av: Kia

bara för att jag är bäst så kan jag skriva en kommentar :)

2008-12-01 @ 21:23:34
Postat av: Kia

bara för att jag är bäst så kan jag skriva en kommentar :) <3

2008-12-01 @ 21:24:18
Postat av: Jennifer

BARA för din skull en liten kommentar<3

2008-12-02 @ 16:11:48
Postat av: emmae

bara för att ni är så gulliga tar jag inte bort era kommentarer, haha skojja(: <33

2008-12-02 @ 16:43:00
URL: http://eemmamaria.blogg.se/
Postat av: katja

en liten kommentar var det. just 4 u!

2008-12-02 @ 21:06:16
Postat av: emmas

bara en liten komentar. Plugghorse!!<3 I<3U

2008-12-03 @ 17:58:11
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: emmae

tack alla som tagit er tiden att kommentera, gulligt av er<33

2008-12-03 @ 19:27:18
URL: http://eemmamaria.blogg.se/
Postat av: emmae

hahah tack alla sötingar som tog er tid att skriva en liten kommentar. gulligt gulligt(: <33

2008-12-03 @ 19:33:12
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0