redo för partaj(=

Tjoo!
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan kvällen rabalder börjar:) Våra gäster har kommit, men jag är lite seg så jag har inte fixat mig än x)
Så har jag en förrätt som väntar på att bli tilagad, problemet är att det är JAG som ska göra den. Hehe, nu har jag lite brådis. Bilder på outfit kommer snabbt.



Detta lär då bli min kvällsoutfit(:
♥Vit cardigan från Vero Moda.
♥Jeans från Cubus.
♥Lila halsband, New Yorker
♥Svart linne H&M

Nu måste jag kila, förrätten väntar ;)

Ha ett Gott Nytt År!

önskar Emma(:<3

Kommentarer
Postat av: Ellika

tackar tackar, men jag tcker du var snygg :) Mitt var ändå inte planerat plus att kjolen var för stor. Fick sätta en brors på ryggen för att hålla in den :P hahha men ha det bra så måste vi träffas snart :)

2009-01-01 @ 23:30:12
URL: http://jerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0