rea rekomendation!

Hallå igen(=
Satt och tittade lite på hm.com i brist på någonting att göra. Då hiitade jag dessa fyra godbitar till ett löjligt lågt pris, på rea of course:) Mellandagsrean tycks redan ha börjat^^...

                    
                              Söt väska för 79.50 spänn(=                     
                                                    
Silvrigt nagellack, 14.50
 
         
    Puderouge för 19.50           

 
      Läppglans för (kolla priset) 9.50
                                  

Tro inte att jag typ är anställd av någon reklambyrå vars uppgift är att locka er till att köpa saker. Nejnej, jag gör det för att tipsa er(: Hoppas ni gillar det!

pusssokraam

Kommentarer
Postat av: Fia Zetterwall

EMMA ENGSTRÖM, jag tycker inte att din blogg är passande för en så ung tjej som du. Du skriver alldeles för öppet, och det gillar inte jag. Det gillar inte jag. God Jul och Gott Nytt År! / Fia Z

2008-12-23 @ 09:18:08
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: emmae

haha, okej då vet jag EMMA SOLLERT(=<3 ps, hon stavas med V, inte W. God Jul!

2008-12-23 @ 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0