nedräkningen har börjat.

God eftermiddag...
...eller borde jag säga god natt med tanke på hur mörkt det är ute? Tycker faktiskt att lite snö skulle sitta perfekt nu, hehe(= Kom hem klockan 16.00 idag sitället för 15.30. Vi åttor var tvungna att stanna kvar pga vårat hemkunskapsprov. Men whatever, 30 minuter är ju inte hela världen(?). Annars var dagen super, har kommit igång med min vetenskapliga rapport ordentligt=) Sen hade vi också idrott, niice^^. Hur var eran dag?

Imorgon lutar det förmodligen för lite spanska plugg med plugghorse. Vid detta lag tycker jag ni borde veta vem det är (och nej det är inte jag). Det är ju Miranda såklart! Vi har nämligen spanska prov på måndag :s.
Och på torsdag blir det möjligtvis ett besök i stadshuset med ett annat gäng. Träffa politiker och äta lunch. Mitt största intresse;) Anyway, nedräkningen har börjat... mot juulafton(: Just nu ligger vi endast på det sorgliga, låt mig se, 22 dagar kvar. Men hmm, när man har roligt går tiden mycket snabbare, eller hur är det de säger?

Att rekomendera:

                                              
         
             
         Kroppslotion med doft av jordgubb. + + + + 165: -   

   


         Ansiktskräm, E-vitamin + + + + +  125: -

Båda kommer från The Body Shop(:

puuussar♥

Kommentarer
Postat av: emmas

nu är det ju du som inte bloggar så ofta. det var senast 4 dagar sen su blogga. jag blogga igår och idag.hahah (:<3 puss och kram.(L)(a)

2008-12-06 @ 10:14:39
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0