just for you..

Hallå igen(=
Tänkte visa en bild på den väska jag förmodligen kommer att ha under Nyårsafton. Om man nu inte ser ordentligt pga den usla bildkvalitén får ni nu en kort förklaring. En liten väska med volanger (jo jag faller för sånt ibland), med ett långt axelband så att man kan ha den över axeln (diagonalt eller hur man nu ska säga). Annars så finns det kort band med om man ny vill byta och ha det som en ''äkta handväska''. Ni får tycka vad ni vill men jag, jag älskar den! Egentligen är det varken jag som har köpt den eller valt den, jag fick den faktiskt av min mamma. (:



Yes, här ser ni han med egna ögon (för ovanlighetens skull.)

hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0