julstökig lördag.

Hejsan svejsan(:
Denna lördag har mest gått åt att städa, tråkigt men nödvändigt! Och dagen till ära har vi också köpt en julgranis:) En söt liten kungsgran, jag menade en fet grov kungsgran!  Just nu sitter lill-Emma brevid mig och leker med min rosa stressboll^^. Vid 18.30 ikväll blir det filmkväll hos Sara, inbjudna är bl a lill-Emma och Ellika och kanske ngn mer?
Husomhelt börjar det dra ihop sig mot julafton(: Endast 4 dagar kvar! Alla julklappar inhandlade och allt julgodis bakat(:   
Skönt att slippa all stess dagarna före jul, va?

Inlägget blir kort nu eftersom jag måste underhålla lill-Emma innan hon går in i väggen av tråkhet(; C ya!

kraaamis,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0