jag vet, jag vet.

Heeej igen, var typ år sedan sist!
Jag vet, att jag borde prisas. Få ett pris för den sämsta uppdateraren i Sveriges historia, nej vänta, världs historien. Men jag har typ inte haft tid, eller joo, jag menar inte haft lust(: Hursomhelst har det inte hänt något särskilt under dessa år (dagar). Har fått lite betyg, handlat klart inför julen och varit med kompisar(: Idag fick vi förresten tillbaka våra rapporter som jag förut var så garanterat säker på att jag skulle få ett IG. Men lyckligtvis lyckades jag skriva fam ett VG. Denna vecka är typ lite speciell då vi inte har någon riktig skolundervisning. Mest unnar vi oss tråkigt ''skoj'', enligt våra pedagoger.. jättekul.

Idag var vi på besök på ett kraftvärmeverk, liksom woho!? Sedan trodde jag att dagen till ära skulle vi få jullunch. Nejnej, det blir hot kyckling med klump ris, mums ;) Imorgon bär det av mot Östermalm där vi ska åka skridskor, jag får faktiskt lov att erkänna att det är liite kul (= Och sedan på torsdag blir det Skansen. Jag ställer mig frågan om djuren fortfarande lever, jag menar det är ju nästan -50. Eller åker vi dit för att möjligtvis slå ihjäl lite tid? Hursomhelst så kvittar det, vi har ju julavslutning feter det (a). Sedan har vi juuuullooooov , nicenice.
Nu måste jag slå in lite julklappar etc. Så vi hörs later. Ska försöka att blogga lite oftare. Varannan vecka iställer för var tredje sekel?

kraaaaamaaaaaaaar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0