en kul grej!

Tjo!

Mitt avskedsbrev;


 Kära Emma.S det första jag vill säga är att  Jennifer är den bästa vän jag haft, och att  Kristina.K är helt dum i huvudet.

Mina sista önskningar är att Sara och Julia gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Mathilda får ett lyckligt liv tillsammans med pappa Jag vill säga tack till Therese I för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Ellika. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan mamma tog sitt liv.

Snälla Erica sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.

Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Patricia och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Axel som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Hahaha, hoppas ni förstod att detta inte var seriöst. Skyll på min mobil(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0