coca cola explosion.

Hej igen.
Jag vet att jag återigen förtjänar stämpeln som dålig uppdaterare, men denna gång har jag faktiskt inte haft tid(= I lördags så bestämde sig jag och lill-Emma för att gå på bio. Vi planerade att se Yes Man, men då den inte gick den tid vi önskat fick vi ta till en nödräddning. ''Chihuahuan från Beverly Hills'' blev det, hmm, ''vi skäller på svenska''. Först undrade jag vad det var för film vi valt att se egentligen, typ för 7 åringar, men jag måste faktiskt erkänna att den vara ganska rolig;)

Sedan på kvällen stack jag, lill-Emma, hennes storebror och Sara till gympasalen och körde fotboll. Det var kul(= Sedan var det filmkväll hos Emma som gällde, med förökning av Miranda. Vi spelade Wii Sports och allt var frid och fröjd tills.... jag skulle öppna coca colan. Det var nämligen så att jag precis tuggat på ett bränt popcorn (skyll på Emma) och blev tvungen att döda den brända smaken i munnen med hjälp av cola. Men någon hade tydligen skakat flaskan så när jag öppnade den sprutade det cola i mitt öga, på mina kläder, på tapeten, på DERAS WII, tv;v, mobiler hejvilt golvet osv. Fyfan vad jag skämdes. Annars såg vi på ''View from the sky'', tror jag den hette. Men vips var klockan mycket så då var det sovdags;)

Nästa dag, dvs söndag, var det dags för Skärholmen och mellandagsrean. Jag köpte till min förvåning inte så mycket på rea, tyvärr var rean i år ingen höjdare enligt mig. Vad tycker ni? Pengarna spederades på en vit kofta, übersnygg enligt mig som jag planerar ha på nyårsafton. Och så ble det en grå cardigan och en svart tjocktröja, båda från Gina Tricot. Så blev det också en ny vinterjacka, lite sent jag vet, från New Yorker, ett lila halsband köptes också där(=

Och idag, måndag(?) blev mitt shopping sug åter igen för stort så jag drog till stan, inköpet där blev inte särskilt mycket, en röd cardigan från Vero Moda(= Annars har jag varit ute på några promenader idag och njutit av det fina vädret. Allvarligt talat så är det finare nu än om det hade varit snö på riktigt, eller?

Jag vet att detta inlägg är lika långt som ett Marathon lopp, och jag beundrar er om ni orkat läsa enda hit. Så därför ska jag inte vara så långrandig utan avslutar med ett simpelt, ''jag hör av mig''.
 
Pusssar(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0