äääntliiigen juuuullooov!

Tjeeeenaa!
Äntligen jullov, tänkte jag börja med att säga! Fatta vad skönt, slippa allt pluggande & stressande. Jag är typ über lycklig just nu!! Dagen spenderades som sagt på Skansen. Iskallt och svin tråkigt (; Jag har även öppnat mina allra första julklappar i år(: Nu är jag vass på att slita av papper (a). Fick bl a pepparkakskola (mums!), två par nagellack, hukräm och en stressboll x) Den fick jag för att Sara inte ville ''amputera sin arm'' som hon hela tiden klagar över. Haha, ni förstår när jag blir stressad brukar jag krama Saras hand, men hon tycker tydligen att jag stryper den (?). Hehehe, tack iaf. för alla fina julklappar EmmaS, Sara, Plugghorse ( även känd som spiken) och Jennifer.<3

Men det var inte det enda spännande som hände idag, vi fick BETYG!!! Mina första ever(= Jag är riktigt glad faktiskt, VG i alla ämnen förutom bild, musik, och spanska. I spanska fick jag MVG och de andra G. Nu kan jag gå på jullov nöjd och belåten, kan ni också det? (:

Kvällens planer blir att slappa, njuta av min första dag av vårat 19 dagars lov. Till skillnad från alla andra lyxpottor som har hela 25 dagars(!) lov. Menmen, nu ska jag inte klaga, jag har precis fått jullov(= Förresten, tittar ni på Kalle Anka? =) Hahah, tyck som ni vill man jag typ älskar att se på det. Det är som den sista bekräftelsen att det verkligen är julafton, en tradition som jag håller hårt vid. Hursomhelst, ha en riktig God Jul! Ni läsare betyder,<3

många kramar från en som precis fått jullov:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0