1 dag kvar!

Hejsan allesammans!
Tänkte börja med ett traditionellt, God Jul! Det är fan bara 1 dag kvar. Tänk vad tiden har gått snabbt, kändes som om det var igår julen 2007 var(= I söndags kom min mormor och morfar hit, tillsammans med min söta kusin och hennes familj(: Det blir en lugn jul hemma i år, och ni? Idag har jag hjälptm till att städa lite innan Den Stora Dagen. Eller tja, hjälpt till och till, gav order, räknas det? Annars har jag ägnat dagen åt att vara ute och tagit lite frisk luft nu när jag har chansen. Det vill säga när det inte öser ner regn. Jag hoppas verkligen att uppehållet håller i sig till imorgon, snö vågar jag knappast hoppas på! Jag har också playat lite med ngt Nintendo Ds, tror jag det hette x) Super Mario blev det, även fast det dära ''gameboyet'' inte riktigt är ngt för mig var det ett väldigt bra tidsfördriv, 5/5!

Just nu är mina föräldrar ute på jakt efter en ny julgransfot. Om ni läst inlägget där jag nämner hur STOR och FET och GROV våran gran är, förstår ni kanske varför. När vi skulle placera vår lilla gran där, så vickade den heeeeela tiden. Menmen, tha problem is löst (: Imorgon blir det Kalle Anka klockan 15.00, sedan ett stort utbud på julbord, och sist men ABSOLUT inte minst, paketöppning! *läängtar*. Hinner jag inte blogga imorgon tänkte jag bara säga, ha en underbar God Jul. Hoppas ni får många fina julklappar, och har ni inte varit snälla, hoppas ni får god mat iaf(: Jag tänker inte säga gott nytt år, för ett inlägg innan 2009 börjar ska jag nog hinna med!

God Jul än en gång<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0